مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-30اقتصادي

محدودیتی برای اجرای تورهای گردشگری وجود ندارد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: محدودیتی برای برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای تورهای گردشگری توسط فعالان بخش خصوصی این حوزه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی تیموری معاون گردشگری و دبیر کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: در حال حاضر تمامی حلقه های زنجیره خدمات گردشگری کشور اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، سایت ها و مراکز فرهنگی _ تاریخی و طبیعت گردی فعال هستند و محدودیتی برای برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای تورهای گردشگری در داخل کشور وجود ندارد.

وی افزود: به زودی طبق رایزنی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و دستگاه های فرابخشی مربوطه، زمان و سازوکار لازم برای ورود گردشگران خارجی نیز اعلام خواهد شد.

برقراری کلیه فرآیندهای حوزه گردشگری بر اساس پروتکل های تعریف شده در قالب سفر هوشمند و رعایت ضوابط بهداشتی انجام می گیرد.

دبیر کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تشریح روند اعطای تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری گفت: در حال حاضر مدارک آن دسته از شاغلان صنعت گردشگری که دارای کد کارگاهی و بیمه تأمین اجتماعی هستند؛ پیرو دریافت پیامک مربوطه در حال ارسال به بانک های عامل است و آن دسته افرادی که تاکنون پیامک دریافت نکرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای اجرای تورهای گردشگری وجود ندارد

محدودیتی برای اجرای تورهای گردشگری وجود ندارد