مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-30سياسي

مستندات شهردار همدان درباره سوالات اعضای شورا در دست بررسی است


مستندات شهردار همدان درباره سوالات اعضای شورای شهر در دست بررسی است و اگر اعضاء قانع شدند رأی گیری در صحن شورا انجام نمی شود.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مستندات شهردار همدان درباره سوالات اعضای شورای شهر در دست بررسی است و اگر اعضاء قانع شدند رأی گیری در صحن شورا انجام نمی شود.

کامران گردان در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: براساس ماده 83 قانون تشکیلات و وظایف شوراها یک یا چند نفر از اعضاء می توانند از شهردار سوالاتی داشته باشند و شهردار نیز موظف است ظرف 10 روز پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: طی هفته های اخیر سوالات از طرف چند عضو شورای شهر همدان مطرح شد و شهردار هم به آنها جواب داده و پاسخ ها در دست بررسی است.

گردان درباره بحث بین اعضای شورای شهر درباره سوال و جواب از شهردار در صحن شورا نیز اظهار کرد: بحث آن جلسه درباره این بود که آیا درباره پاسخ شهردار رأی گیری انجام شود یا خیر؟ و مقرر شد که این سه عضو مستندات شهردار را بررسی کرده و اگر قانع شدند نیاز به رأی گیری نباشد.

وی با اشاره اینکه مستندات 100 صفحه ای شهردار همدان برای بررسی در خدمت این سه عضو قرار گرفته است، یادآور شد: اگر اعضاء پاسخ های شهردار را قانع کننده بدانند رأی گیری نمی شود در غیر این صورت در جلسه صحن شورا به رأی گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات شهردار همدان درباره سوالات اعضای شورا در دست بررسی است

مستندات شهردار همدان درباره سوالات اعضای شورا در دست بررسی است