مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30اقتصادي

57 پروژه حوزه انرژی در خراسان جنوبی در حال اجرا است


پیرامون مسائل آب و انرژی در خراسان جنوبی 57 پروژه در دست اجرا داریم که پیشرفت این پروژه ها در حدود 70 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح سد سیاهو اظهار کرد: در راستای افتتاح 250 طرح آب و برق با اعتبار 50 هزار میلیارد تومان در سال جهش تولید بعد از استان های تهران، ایلام، سیستان و بلوچستان و مرکزی به خراسان جنوبی رسیدیم.

وزیر نیرو بیان کرد: سد سیاهو به عنوان چهل و یکمین سد مخزنی در دولت تدبیر و امید افتتاح شد و همچنین عملیات آبرسانی به 15 روستای خراسان جنوبی نیز امروز انجام شده است.

اردکانیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین نیروگاه های بادی کشور در سربیشه ادامه داد: این نیروگاه با سرمایه گذاری هزار و 120 میلیارد تومان به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پروژه های آب و برق در خراسان جنوبی اولویت با پروژه های تأمین آب شرب است، افزود: در ارتباط با مسائل آب و انرژی در خراسان جنوبی 57 پروژه عمده در دست اجرا داریم که پیشرفت این پروژه ها در حدود 70 درصد است.

وزیر نیرو گفت: بر اساس سند سازگاری با کم آبی خراسان جنوبی یکی از موضوعات مد نظر برای تأمین بلند مدت آب خراسان جنوبی انتقال آب از دریا است که تخصیص آن داده شده و در مرحله بررسی و دعوت از سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه حوزه انرژی در خراسان جنوبی در حال اجرا است

57 پروژه حوزه انرژی در خراسان جنوبی در حال اجرا است