مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30سياسي

مساجد اصفهان برای برپایی نماز بازگشایی می شود


استاندار اصفهان با اشاره به تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مساجد اصفهان صرفاً برای برپایی نماز بازگشایی می شود.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مساجد اصفهان صرفاً برای برپایی نماز بازگشایی می شود.

عباس رضایی امروز (شنبه-10 خرداد) در حاشیه حضور ویدئو کنفرانس خود در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: این بازگشایی صرفا برای برپایی نماز است و ممنوعیت سایر برنامه ها از جمله برگزاری مراسم ترحیم و امثال آن در مساجد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید تمهیدات زندگی با کرونا را رعایت کنند، ادامه داد: شرایط کنونی عادی نیست و شواهد و قرائن نشان می دهد این ویروس به راحتی دست از سر جامعه بر نمی دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ابراز نگرانی وزیر بهداشت از عادی تلقی شدن وضعیت توسط مردم، تأکید کرد: بر اساس این گزارش در بعضی استان ها به دلیل توجه به آداب و رسوم، دستورالعمل های بهداشتی رعایت نمی شود که نگرانی هایی را در این مناطق به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: البته استان اصفهان جز این چند استان نیست، ولی همه باید توجه داشته باشیم که سبک زندگی امروز ما باید از قبل متفاوت باشد و حتی تجمعات خانوادگی نیز باید مبتنی بر رعایت نکات بهداشتی و اعمال برخی محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد اصفهان برای برپایی نماز بازگشایی می شود

مساجد اصفهان برای برپایی نماز بازگشایی می شود