مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30سياسي

مجلس مسائل اقتصادی و فرهنگی را به طور جدی پیگیری می کند


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: مجلس یازدهم حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسائل اقتصادی و فرهنگی را به طور جدی پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو ظهر امروز در دیدار نمایندگان هر چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در خانه ملت با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با ارائه گزارشی از برنامه های خانه ملت در چند روز گذشته اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون همیشه چراغ راه ما خواهد بود و در مجلس یازدهم منویات معظم له به طور جدی پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: فرازهای مهمی در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در پیامشان به نمایندگان خانه ملت وجود داشت که یکی از مهم ترین آن ها، این بود که مجلس شورای اسلامی باید در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: این خواسته به حق و مهم رهبری زمانی تحقق می یابد که نمایندگان ملت شناخت کافی از مسائل و محیط پیرامونی خود داشته باشند؛ در حقیقت، نمایندگان باید با شناخت کافی از شرایط حساس جامعه امروز و اولویت هایی که کشور به پیگیری آن ها نیاز دارد، عمل کنند.

گلرو بیان کرد: رهبری در بیانات خود تأکید فرمودند که اقتصاد و فرهنگ باید در اولویت های اساسی مجلس قرار گیرد؛ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مسائل اقتصادی و فرهنگی را به طور جدی پیگیری می کند

مجلس مسائل اقتصادی و فرهنگی را به طور جدی پیگیری می کند