مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30بين الملل

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت


سیاست خارجی در هفته ای که گذشت، شاهد تحولاتی بود از سفر هیأت ایرانی به کابل تا لغو معافیت های همکاری های صلح آمیز هسته ای با ایران از سوی آمریکا و واکنش تهران و اعلام خبرهای خوش هسته ای که در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیاست خارجی در هفته ای که گذشت شاهد تحولاتی بود از سفر هیأت ایرانی به ریاست بهاروند معاون وزیر خارجه به کابل در ارتباط با حادثه پیش آمده در مرز ایران و افغانستان، تا ورود محموله های بنزین ایران به ونزوئلا و واکنش آمریکایی ها و عدم تمدید معافیت های همکاری های هسته ای ایران از سوی آمریکا و محکومیت این اقدام از سوی تهران.

*ورود چهار نفتکش حامل سوخت ایران به ونزوئلا در هفته ای که گذشت چهار نفتکش حامل محموله بنزین ایران به ونزوئلا وارد شد و در همین خصوص نیز حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس با اشاره به ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به ونزوئلا گفت که پیوندهای دوستی و برادری بین دو کشور قوی تر و عمیق تر شده است.

وی همچنین در توییتی در این باره نوشت: خدا را شکر که ترامپ و مشاورانش بالاخره متوجه شدند اگر به قواعد و مقررات بین المللی احترام گذاشته و تصمیمات منطقی و عاقلانه بگیرند، نه خودشان و نه سربازانشان دچار ضربه ملایم مغزی نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت