مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 05:282020-05-31سياسي

تولیت آستان قدس: توفیقات در مدیریت ویروس کرونا برگ زرین دیگری در کارآمدی نظام بود


تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی کشور، توفیقات به دست آمده در مدیریت ویروس کرونا در کشور را برگ زرین دیگری در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه شنبه در دیدار وزیر و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، توفیقات و موفقیت های دولت و نظام جمهوری اسلامی را در کنترل بیماری کرونا تبریک گفت و اظهار کرد: این موفقیت ها برگ زرین دیگری در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بود و مایه ناامیدی و یأس دشمنان شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تمام تلاش های دشمنان معطوف به ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: تحریم ها، فشارهای اقتصادی و محدودیت های ایجاد شده برای کشور، نقشه دشمنان برای کاهش قدرت مانور و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

وی توفیقات حاصل شده در کنترل بیماری کرونا را نتیجه لطف الهی و تلاش و همت مسئولان خصوصا در وزارت بهداشت و درمان دانست و با اشاره به نقش تعیین کننده حمایت های رهبری معظم انقلاب در حصول این توفیقات، ابراز کرد: بی تردید در این عرصه اگر حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا این توفیقات و موفقیت های کنونی حاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: توفیقات در مدیریت ویروس کرونا برگ زرین دیگری در کارآمدی نظام بود

تولیت آستان قدس: توفیقات در مدیریت ویروس کرونا برگ زرین دیگری در کارآمدی نظام بود