مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-31اقتصادي

چرا اوپک پلاس به طراحی استراتژی خروج نیاز دارد؟


عربستان سعودی و متحدانش در گروه صادرکنندگان نفت اوپک پلاس از ابتدای ماه مه دور جدیدی از کاهش تولید نفت را آغاز کردند بنابراین شاید صحبت درباره استراتژی خروج از توافق زود به نظر برسد.

- عربستان سعودی و متحدانش در گروه صادرکنندگان نفت اوپک پلاس از ابتدای ماه مه دور جدیدی از کاهش تولید نفت را آغاز کردند بنابراین شاید صحبت درباره استراتژی خروج از توافق زود به نظر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما بخش مهمی از مدیریت موفق بازار شناخت زمان مناسب برای افزایش تولید و ظرفیت به منظور پیشی گرفتن از سرمایه گذاری بیشتر رقیبان و رقیبان احتمالی است.

بزرگترین مشکل اوپک، بیشتر از این که ادامه محدودیت عرضه برای تقویت قیمت ها باشد، افزایش تولید در وقت مناسب پس از افت شدید قیمت بوده است.

در پی کاهش تولید نفت در سالهای 2009، 2017 و 2019، عربستان سعودی و متحدانش به مدت طولانی تولیدشان را محدود نگه داشتند و اجازه دادند قیمتها بیش از حد بالا بروند.

نتیجه تعلل این تولیدکنندگان، افزایش تولید رقیبانشان به خصوص صنعت نفت شیل آمریکا بود که نهایتا سهم بیشتری از بازار نفت را تصرف کرد و باعث افت شدید قیمت و بازگشت اوپک به سر خانه اولش شد.

سیکل تولید مازاد تقاضا، افت قیمت، کاهش تولید اوپک، کاهش سطح ذخایر نفت، افزایش غیرپایدار قیمتها، افزایش تولید شیل و تجدید مازاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اوپک پلاس به طراحی استراتژی خروج نیاز دارد؟

چرا اوپک پلاس به طراحی استراتژی خروج نیاز دارد؟