مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-31سياسي

گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد، گفت: قبیله شیطان گاهی از جنس جن و گاهی از جنس و انس است که انسان ها را گمراه و از مسیر اسلام خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه اگر انسانیت انسان از بین برود دچار چالش می شود، اظهار کرد: انسان اگر وسوسه های هوا و هوس را در خود از بین ببرد، آن وقت به رستگاری می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر با اشاره به اینکه فتنه، دام است، گفت: اگر انسان در دام فتنه بیفتد از بهشت بیرون رانده می شود زیرا انسان هم اکنون در بهشت است اما اگر به بهشت واقعی بعد مرگ رفتیم دیگر شیطان به ما دسترسی ندارد.

وی با بیان اینکه انسان ها هم اکنون در بهشت هستند و باید دعا کنند که از بهشت بیرون رانده نشوند، تصریح کرد: همین که انسان ها زیر سایه ولایت و امامت زندگی می کنند در بهشت هستند زیرا اگر انسان ها در این دنیا در بهشت اهل بیت زندگی نکرد در آن دنیا نیز از بهشت خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد

گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد