مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-31حوادث

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال درگیری که چند شب گذشته در شهرک رضوان اردبیل به وقوع پیوست، عوامل درگیری دستگیر و برای متهمان تشکیل پرونده شد.

- ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال درگیری که چند شب گذشته در شهرک رضوان اردبیل به وقوع پیوست، عوامل درگیری دستگیر و برای متهمان تشکیل پرونده شد.

سیدعبدالله طباطبایی 11 خرداد با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال درگیری که چند شب گذشته در شهرک رضوان اردبیل به وقوع پیوست عوامل درگیری دستگیر و برای متهمان تشکیل پرونده شد.

به گفته دادستان اردبیل عوامل این درگیری و نزاع دسته جمعی پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شدند تا رسیدگی های قانونی در این زمینه انجام شود که پرونده این درگیری در حال تکمیل است.

وی گفت: عاملان این امر به دنبال نزاع و درگیری اقدام به راه بندان در مسیر و نیز خسارت به خودروهای پارک شده در خیابان کرده بودند که تمامی این موارد در پرونده متهمان ذکر شده است.

طباطبایی ادامه داد: فیلم درگیری این افراد که با شرب خمر و به دنبال نزاع دسته جمعی اقدام به چاقوکشی و تخریب اموال در محل کرده بودند، در فضای مجازی توسط برخی افراد منعکس شده بود که این امر موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اردبیل

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اردبیل