مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31حوادث

طرح یاریگران زندگی باقوت اجرا شود/ انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر


اجرای طرح یاریگران زندگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید باقوت و کیفیت بهتر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با تاکید بر تبیین خطرات و مضرات مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری به گفتمان مسلط اجتماعی تبدیل شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر ضرورت هزینه هدفمند اعتبارات اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اجرای طرح یاریگران زندگی باید با قوت و کیفیت بهتر عملیاتی و اجرا شود و آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی دارد.

استاندار مازندران بر اجتماعی شدن مبارزه بامواد مخدر تاکید کرد و گفت: در حوزه کاهش آسیب و ساماندهی مناطق آلوده و آسیب زا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و در این راستا دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حوزه مناطق آسیب زا عمل کنند.

حسین زادگان آغاز فعالیت انجمن معتادان گمنام و کنگره 60 با شیب ملایم و رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا و استفاده از فضاهای مناسب تر و بزرگ تر را یادآور شد و اظهار داشت: پنجم تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در پیش است و هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت ارزشمندی برای بهره گیری از ظرفیت سمن ها، رسانه ها و شبکه های مجازی برای آگاهی بخشی و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاریگران زندگی باقوت اجرا شود/ انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر

طرح یاریگران زندگی باقوت اجرا شود/ انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر