مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-31پزشكي

صفر تا صد بیمه روستاییان از زبان رییس صندوق بیمه روستایی


رییس صندوق بیمه کشاورزان، عشایر و روستاییان چهارمحال و بختیاری، در خصوص شرایط استفاده از بازنشستگی و همچنین شرایط تحت پوشش قرار گرفتن روستاییان، - جعفر شاهبندری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرکرد با اشاره به بحث بازنشستگی و بیمه بازنشستگان گفت: وقتی صحبت از بیمه تامین اجتماعی می شود، بحث درمان، بازنشستگی و صندوق بیمه مطرح می شود.

وی توضیح داد: بسته بیمه سلامت در بیمه روستاییان و عشایر عملا در اجرا، وجود ندارد  بلکه بحث درمان به بیمه خدمات تامین اجتماعی مروبط می شود.

رییس صندوق بیمه کشاورزان، عشایر و روستاییان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیمه شدگان حداقل باید 15 سال سابقه و 65 سال سن داشته باشند تا بتوانند از بیمه بازنشستگی استفاده کنند.

شاهبندری با اشاره به بحث بازنشستگی با 15 سال سابقه بیمه و مستمری از کار افتادگی خاطرنشان کرد: افرادی که به سن 65 سال رسیدند و 15 سال سابقه بیمه داشتند، بازنشسته می شوند؛ همچنین افراد از کار افتاده، مدارک خود را به کمیسیون پزشکی ارائه می دهند و از همان روزی که کمیسیون رای مثبت دهد، فرد مستمری بگیر می شود.

وی حداقل سن را برای عضویت در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر 18 سال اعلام کرد و افزود: همه کسانی که در شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند، می توانند از صندوق بیمه تامین اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد بیمه روستاییان از زبان رییس صندوق بیمه روستایی

صفر تا صد بیمه روستاییان از زبان رییس صندوق بیمه روستایی