مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-31سياسي

مجلس یازدهم کارهای محلی را به شوراها تفویض کند


یکی از موارد مهمی که نمایندگان باید در این دوره دنبال کنند تفویض اختیار به شوراهای اسلامی برای کارهای محلی است و نمایندگان باید در سطح ملی کارها را دنبال کنند و در این زمینه سرعت و شدت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه 15 خرداد در سال 1342 در قم و شهادت تعدادی از هموطنان در آن واقعه اظهار کرد: 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی بود که زمانی این واقعه رخ داد که امام خمینی(ره) به لایحه ایالتی و ولایتی آن روزها و انقلاب سفید اعتراض کردند که منجر به دستگیری ایشان شد که به دنبال آن مردم تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امام(ره) در دو جبهه در حال مبارزه بود، افزود: جبهه اول شاه و اعوان و انصارش و جبهه دوم مبارزه با کسانی که مانع از حرکت ایشان بودند که حتی بعضاً از روحانیون هم بوده و امام(ره) را از ورود به سیاست و اعلام موضع منع می کردند.

وی در ادامه به آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ضمن تبریک به همه نمایندگان از جمله نمایندگان استان و به ویژه نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: امید داریم همراهی نمایندگان شهرستان اصفهان با شورای اسلامی شهر اصفهان و برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم کارهای محلی را به شوراها تفویض کند

مجلس یازدهم کارهای محلی را به شوراها تفویض کند