مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:052020-05-31فرهنگي

محمد رحمانیان: چوب اعتمادمان را می خوریم


محمد رحمانیان درباره پخش فیلم تئاترهایش در چند VOD داخلی و خارجی با اشاره به اینکه از این کار بی اطلاع بوده است، گفت: ما اعتماد کردیم و حالا باید چوب این اعتماد را بخوریم.

- محمد رحمانیان درباره پخش فیلم تئاترهایش در چند VOD داخلی و خارجی با اشاره به اینکه از این کار بی اطلاع بوده است، گفت: ما اعتماد کردیم و حالا باید چوب این اعتماد را بخوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه هم توضیحاتی درباره نحوه پخش و فروش فیلم تئاترها ارایه دادند، کارگردان نمایش ترانه های قدیمی که نسخه تصویری نمایش او، هم در سامانه های اینترنتی ایرانی و هم در یک کانال یوتیوب در کنار تعداد قابل توجهی دیگر از فیلم تئاترها منتشر شده است، به این اتفاق اعتراض کرد.

محمد رحمانیان در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: به قول نجف دریابندری عزیز؛ این چند جمله را فقط برای ثبت در تاریخ می­نویسم.

فقط برای ثبت در تاریخ.

بنابراین از آنجا که می ­خواهم این ثبت و ضبط قابل چاپ و انتشار باشد، از واژه­ هایی چون سه نقطه و شش نقطه استفاده کرده­ام و مطمئن هستم مضارعان و مستقبلان برای این عبارت­ های نقطه ­وار جایگزین ­های مناسبی خواهند یافت.

باری.

روز سه شنبه ششم خرداد 99، گزارشی در ایسنا منتشر شد درباره ­­ی فروش و بارگذاریِ آثار تئاتری در vod و بی­ اطّلاعی گروه­ های تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد رحمانیان: چوب اعتمادمان را می خوریم

محمد رحمانیان: چوب اعتمادمان را می خوریم