مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-31دانش

وبینار «کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت» برگزار می شود


انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع با همکاری انجمن علمی دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت و گروه Bigdataserve وبینار کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت از مجموعه وبینارهای علوم داده و هوش مصنوعی را برگزار می کند.

- وبینار کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت برگزار می شود انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع با همکاری انجمن علمی دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت و گروه Bigdataserve "وبینار کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت" از مجموعه وبینارهای علوم داده و هوش مصنوعی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با مباحث مطرح شده سلامت در هوش مصنوعی ، پردازش تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی ، بررسی و تحلیل وضعیت بیماران و پیش بینی آن و سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری ، پزشکی شخصی سازی شده و دستیارهای پزشکی و بررسی چندین پروژه واقعی و کاربردی به شکل کامل در حوزه علم داده در سلامت از جمله مباحث و موضوعات مورد بررسی درا ین وبینار است که توسط آرمان بهنام و مهبد نوری تدریس می شود.

وبینار کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت، پنج شنبه 15 خرداد، ساعت 16 الی 18 در فضای مجازی برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام تا 13 خرداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت» برگزار می شود

وبینار «کاربرد علم داده و هوش مصنوعی در سلامت» برگزار می شود