مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-31سياسي

گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر حرکت در مسیر اهل بیت (ع) و ولایت فقیه، گفت: گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد.

- رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر حرکت در مسیر اهل بیت (ع) و ولایت فقیه، گفت: گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت رمز ماندگاری انقلاب را همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان عنوان و اظهار کرد: ملت و دولت با همدلی توطئه های دشمنان در طول 40 سال گذشته را خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه سرانجام زندگی زیر سایه اهل بیت (ع) و اطاعت از ولی فقیه حضور در بهشت است، تأکید کرد: باید مراقب باشیم تا با اعمال و رفتار خود از این بهشت رانده نشویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به توطئه و دسیسه دشمنان برای انحراف از مسیر اسلام، انقلاب و ولایت فقیه، گفت: فردی که تفکرات و اندیشه هایش برخلاف اهل بیت، ولایت فقیه قطعاً عاقبت خوبی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: باید روح و اندیشه خود را با اهل بیت (ع) و ولایت فقیه مطابقت داده و در رسیدن به بهشت در مسیر آنها حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد

گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد