مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-31سياسي

1800 خانوار در قزوین مستمری بگیر بیمه روستایی هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین گفت: یک هزار و 800 خانوار در قزوین مستمری بگیر بیمه روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت پانزدهمین سالگرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار شد، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر از سال 84 بر اساس مصوب مجلس و دولت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در تمام ادوار گذشته مسئولان دغدغه توسعه و عمران و آبادانی روستا را داشتند که در این راستا اقدامات بسیاری خوبی انجام شد.

رضایی بیان کرد: متأسفانه بیمه تأمین اجتماعی روستاییان کمتر مورد تو جه قرار گرفته که یکی از دلایل مهاجرت همین مشکلات بیمه ای بوده است.

وی تصریح کرد: از سال 84 که صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان و عشایر فعالیت خود را آغاز کرد موجب امید روستاییان برای ادامه سکونت خود در روستاها شد.

رضایی گفت: صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان و عشایر به عنوان سومین صندوق بیمه ای کشور است که فعالیت دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان قزوین ادامه داد: صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان و عشایر با پوشش جاماندگان از صندوق های دیگر بیمه بر اساس اصل 29 قانون اساسی که دولت را مکلف کرده در حد توان برای تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 خانوار در قزوین مستمری بگیر بیمه روستایی هستند

1800 خانوار در قزوین مستمری بگیر بیمه روستایی هستند