مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-31سياسي

9 برنامه فرهنگی و هنری به صورت مجازی در لرستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، 9 برنامه فرهنگی و هنری به صورت مجازی در این استان برگزار می شود.

- خرم آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، 9 برنامه فرهنگی و هنری به صورت مجازی در این استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین فتایی امروز یکشنبه در جلسه ای هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، از برگزاری 9 برنامه فرهنگی و هنری با محوریت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سطح استان خبر داد.

وی، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام پانزده خرداد، گفت: با توجه به اینکه برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری همچون ماه های گذشته با محدودیت روبروست، برنامه های طراحی شده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای شهرستان های استان در فضای مجازی و فقط در مرکز استان به صورت حضوری اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: بر همین اساس دو سوگواره استانی مور و هوره به میزبانی شهرستان کوهدشت و دلفان، چهار همایش شعر به میزبانی شهرستان های ازنا، دورود، پلدختر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 برنامه فرهنگی و هنری به صورت مجازی در لرستان برگزار می شود

9 برنامه فرهنگی و هنری به صورت مجازی در لرستان برگزار می شود