مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-31سياسي

قدردانی رییس سازمان جنگل ها از نوبخت برای تخصیص اعتبار اطفای حریق جنگلی


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در نامه ای ضمن قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل تامین اعتبارات اطفای حریق جنگل ها خواستار حمایت و پشتیبانی این سازمان به ویژه از نظر تامین اعتبارات آتی مورد نیاز سازمان جنگل ها شد.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در نامه ای ضمن قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل تامین اعتبارات اطفای حریق جنگل ها خواستار حمایت و پشتیبانی این سازمان به ویژه از نظر تامین اعتبارات آتی مورد نیاز سازمان جنگل ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مسعود منصور خطاب به محمدباقر نوبخت به شرح زیر است: احتراما با عنایت به رونوشت ابلاغیه شماره 104113 مورخ 1399/03/10 با موضوع تخصیص اعتبارات اطفای حریق جنگل ها و مراتع کشور، بدین وسیله از طرف خود و کلیه نیروهای ساعی و خدوم منابع طبیعی کشور از مساعدت جنابعالی و همکاران محترم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی کشور تقدیر و تشکر می نمایم.

بدیهی است این سازمان در انجام وظایف مهم و حاکمیتی خود همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی جنابعالی و همکاران آن سازمان به ویژه از نظر تامین اعتبارات آتی مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس سازمان جنگل ها از نوبخت برای تخصیص اعتبار اطفای حریق جنگلی

قدردانی رییس سازمان جنگل ها از نوبخت برای تخصیص اعتبار اطفای حریق جنگلی