مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-31فرهنگي

فروش نیم میلیون نسخه از کتاب جدید «بازی های گرسنگی» در یک هفته


کتاب جدید از مجموعه «بازی های گرسنگی» که با عنوان «تصنیف پرنده های آوازخوان و مارها» منتشر شده در ظرف یک هفته بیش از 500 هزار نسخه فروش کرد.

- کتاب جدید از مجموعه بازی های گرسنگی که با عنوان تصنیف پرنده های آوازخوان و مارها منتشر شده در ظرف یک هفته بیش از 500 هزار نسخه فروش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، چاپ کتاب جدید سوزان کالینز از بازی های گرسنگی که پیش درآمدی بر سه گانه مشهور بازی های گرسنگی است و یک دهه پس از مجموعه اصلی منتشر شده، ظرف یک هفته به پایان رسید و اکنون باید یک دور دیگر زیر چاپ برود.

این کتاب ظرف یک هفته فروشی 500 هزار نسخه ای را در حالی تجربه کرد که بسیاری از کتاب فروشی ها در نقاط مختلف دنیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند و یا با سرویس محدودی کار می کردند.

اسکولاستیک ناشر این کتاب که آن را از 19 می امسال (30 اردیبهشت) وارد بازار کرد گفته است این تیراژ شامل نسخه چاپی، ای بوک و کتاب های شنیداری می شود.

بوک اسکن که آمار تقریباً 85 درصد از بازار کتاب چاپی را منتشر می کند روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که 270 هزار نسخه چاپی از این کتاب فروخته شده است.

در نقدهایی که از این کتاب صورت گرفته از سوزان کالینز به عنوان استاد ساختن جهانی افسونگرانه یاد شده که با شخصیت ها پیچیده اش بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نیم میلیون نسخه از کتاب جدید «بازی های گرسنگی» در یک هفته

فروش نیم میلیون نسخه از کتاب جدید «بازی های گرسنگی» در یک هفته