مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-31پزشكي

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های تأمین اجتماعی استان همدان


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان به ویزیت روزانه 9700 نفر در مراکز درمانی تأمین ‏اجتماعی استان توسط پزشکان عمومی اشاره کرد و گفت: طبق آمار و نظرسنجی انجام شده توسط ‏کارشناسان سازمان میزان رضایتمندی بیماران در بیماستان غرضی ملایر در برخی بخش ها 98 ‏درصد است.

- ایسنا/همدان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان به ویزیت روزانه 9700 نفر در مراکز درمانی تأمین ‏اجتماعی استان توسط پزشکان عمومی اشاره کرد و گفت: طبق آمار و نظرسنجی انجام شده توسط ‏کارشناسان سازمان میزان رضایتمندی بیماران در بیماستان غرضی ملایر در برخی بخش ها 98 ‏درصد است.

‏ دکتر علیرضا صفری بعدازظهر یکشنبه 11 خرداد ماه در جمع خبرنگاران ملایر، افزود: در بحث رضایتمندی عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد و با وجود اینکه در مراکز مختلف تعداد پزشکان را افزایش داده ایم اما چون به شمار بیماران روزانه افزوده شده، ممکن است میزان رضایتمندی کمتر از بخش های بستری باشد.

وی دریافت خدمات از سازمان تأمن اجتماعی، درمانگاه ها و بیمارستان های زیرنظر این سازمان را حق طبیعی بیمه شدگان عنوان و اظهار کرد: در سطح استان همدان دو بیمارستان آتیه در همدان و غرضی در ملایر و همچنین هفت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مشغول خدمات دهی به بیماران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های تأمین اجتماعی استان همدان

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های تأمین اجتماعی استان همدان