مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-31اقتصادي

کمک 75 میلیارد ریالی مردم قم در جشن نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: مردم استان قم در جشن نیکوکاری که زمستان سال گذشته برگزار شد 75 میلیارد ریال کمک کردند که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبرمیرشکار در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان قم توانست 672 میلیون ریال درآمد کسب کند که از درآمد پیش بینی شده بیشتر بود.

وی با بیان اینکه درآمد کمیته امداد استان قم در سال 98 نسبت به سال 97 با افزایش 44 درصدی مواجه بوده است، تصریح کرد: سال 98 از نظر اقتصادی بسیار سخت بود و ماه پایانی آن که می توانست موجب درآمد بیشتر کمیته امداد بشود با شیوع کرونا محدودیت هایی را ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: با وجود همه محدودیت هایی که وجود داشت استان قم بین تمام استان ها رتبه نخست جذب درآمدهای مردمی برای ایتام را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه 22 هزار و 700 خانواده نیازمند از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند، تصریح کرد: 15 هزار و 500 خانواده را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که از این شمار 5 هزار خانواده به دلیل طلاق و 9 هزار خانواده به دلیل فوت سرپرست و یا زندانی بودن سرپرست خانواده توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 75 میلیارد ریالی مردم قم در جشن نیکوکاری

کمک 75 میلیارد ریالی مردم قم در جشن نیکوکاری