مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-31اقتصادي

افزایش 44 درصدی درآمد کمیته امداد قم در سال 98


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: این نهاد در سال گذشته با درآمد 672 میلیون ریالی در سال 98 رکورد درآمد سال قبل را شکست و با 44 درصد رشد درآمدی روبرو بود.

- قم - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: این نهاد در سال گذشته با درآمد 672 میلیون ریالی در سال 98 رکورد درآمد سال قبل را شکست و با 44 درصد رشد درآمدی روبرو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر میرشکار در نشست خبری که ظهر یکشنبه در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به عملکرد این نهاد در سال گذشته اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قم توانست 672 میلیون ریال درآمد کسب کند که از درآمد پیش بینی شده بیشتر بود.

وی با بیان اینکه درآمد کمیته امداد استان قم در سال 98 نسبت به سال 97 با افزایش 44 درصدی مواجه بوده است، تصریح کرد: سال 98 از نظر اقتصادی بسیار سختی بود و ماه پایانی آنکه می توانست موجب درآمد بیشتر کمیته امداد بشود با شیوع کرونا محدودیت هایی را ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: با وجود همه محدودیت هایی که وجود داشت استان قم بین تمام استان ها رتبه نخست جذب درآمدهای مردمی برای ایتام را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 44 درصدی درآمد کمیته امداد قم در سال 98

افزایش 44 درصدی درآمد کمیته امداد قم در سال 98