مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-31دانش

وبینار آموزشی «نظام وظیفه تخصصی» 12 خرداد ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، وبینار آموزشی نظام وظیفه تخصصی در حوزه مزایا و قوانین امریه برای شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 خرداد ماه 99 از ساعت .

- وبینار آموزشی نظام وظیفه تخصصی 12 خرداد ماه برگزار می شود وبینار آموزشی نظام وظیفه تخصصی در حوزه مزایا و قوانین امریه برای شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس 12 خرداد ماه 99 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، وبینار آموزشی نظام وظیفه تخصصی در حوزه مزایا و قوانین امریه برای شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 خرداد ماه 99 از ساعت 10 تا 12 به تدریس نوری کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

سرفصل های وبینار سرفصل های وبینار آموزشی نظام وظیفه تخصص شامل؛ شرایط شرکت های دانش بنیان برای استتفاده از تسهیلات، شرایط و نحوه اخذ دوره امریه شرکت های دانش بنیان، فعالیت در شرکت های دانش بنیان بجای خدمت سربازی، حقوق و مزایای اخذ امریه در شرکت های دانش بنیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آموزشی «نظام وظیفه تخصصی» 12 خرداد ماه برگزار می شود

وبینار آموزشی «نظام وظیفه تخصصی» 12 خرداد ماه برگزار می شود