مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-31اقتصادي

بازتعریف کاربری صنایع دستی ضرورت دارد/ اهمیت تقویت بازاریابی و رفع موانع کسب و کار


معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان وی شناخت بازار هدف را یکی از مسائل مهم در حوزه صنایع دستی اصفهان و ایران برشمرد و گفت: بازتعریف کاربری صنایع دستی داشت ضرورت دارد.

- سیدحسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره اینکه شیوع کرونا بسیاری از برنامه هایی اعم از برگزاری حراج و نمایشگاه دائمی صنایع دستی را تحت الشعاع قرار داد، اظهار داشت: احتمال برگزاری رویداد حراج صنایع دستی در اواخر خردادماه مطابق پروتکل های بهداشتی در صورت کنترل خوب بیماری در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: تحول های بنیادین در صنعت گردشگری استان اصفهان در حال وقوع است و با مهار بیماری کرونا می توان شاهد اتفاق های میمونی در حوزه صنایع دستی بود.

اهمیت ورود بخش خصوصی در راستای رونق دوباره صنایع دستی معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اهمیت ورود بخش خصوصی در رونق دوباره صنایع دستی تصریح کرد: شناسایی گالری داران ایرانی در کشورهای هدف یکی از اتفاقاتی است که اخیراً در توسعه و رونق صنایع دستی در استان اصفهان شکل گرفته تا با همکاری بخش های خصوصی اصلاحات لازم در این حوزه انجام شود.

وی شناخت بازار هدف را یکی از مسائل مهم در حوزه صنایع دستی برشمرد و گفت: مطالعات برای سلیقه یابی و تنوع در طراحی متناسب با جامعه هدف حتی در ارتباط با گردشگران خارجی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتعریف کاربری صنایع دستی ضرورت دارد/ اهمیت تقویت بازاریابی و رفع موانع کسب و کار

بازتعریف کاربری صنایع دستی ضرورت دارد/ اهمیت تقویت بازاریابی و رفع موانع کسب و کار