مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:002020-05-31بين الملل

افشای وجود تجهیزات آلمانی در اختیار شبه نظامیان شرق لیبی


رسانه های آلمانی از وجود برخی تجهیزات کشورهای خارجی از جمله آلمان در خدمت نیروهای وابسته به «ژنرال خلیفه حفتر» در شرق لیبی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی رسانه های آلمانی از وجود تجهیزات  نظامی ساخت آلمان در دست نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان شرق لیبی خبر دادند.

به نوشته وبگاه لیبرین اکسپرس هفته نامه آلمانی اشترن گزارش کرد که فیلم های منتشر شده نشان می دهد که نیروهای وابسته به خلیفه حفتر از سامانه های دفاع موشکی پنتسیر اس ساخت روسیه و کامیون های آلمانی MAN-SX 45 برای حمل آن ها استفاده می کردند.

 به نوشته این هفته نامه، مقامات لیبیایی بر این باورند که سامانه های دفاع موشکی پنتسیر و کامیون های MAN-SX 45 از سوی امارات متحده عربی به نیروهای حفتر واگذار شده است.

 این در حالی است که دولت آلمان مدتهاست که کشورهای دیگر را بابت نقض تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه لیبی مورد انتقاد قرار می دهد و بارها خواستار خاتمه نفوذ کشورهای خارجی در لیبی شده است.

ماریا آدبار سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز در نشست خبری از بررسی گزارش ها در زمینه وجود تجهیزات آلمانی در لیبی خبر داد اما به جزییات بیشتر اشاره ای نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای وجود تجهیزات آلمانی در اختیار شبه نظامیان شرق لیبی

افشای وجود تجهیزات آلمانی در اختیار شبه نظامیان شرق لیبی