مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:502020-05-31سياسي

مساجد با اجرای پروتکلهای بهداشتی برای نماز بازگشایی می شوند


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد با اجرای پروتکلهای بهداشتی و رعایت فاصله برای نمازهای یومیه بازگشایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین پاساژها نیز از امروز بدون محدودیت زمانی و با رعایت پروتکل ها به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت دقیق داشته باشد، گفت: با وجود آداب و رسوم استان مردم از حضور در تجمعات خودداری می کنند و این جای تقدیر دارد.

صمیمی دوست افزود: برخورد مناسب مردم در مقابله با این ویروس از جمله حفظ آرامش و عدم هجوم بردن به مراکز خرید یا هر حرکت نامتعارف دیگر نشان دهنده اعتماد بالای آنها به مجموعه حاکمیت، دولت، رسانه ملی و به ویژه جامعه پزشکی و پرستاری است.

وی تصریح کرد: همچنین میزان خرید مردم و مراجعه آنها به بازار نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نکرده و کالاهای مورد نیاز مردم نیز به نسبت نیاز آنها قابل تأمین است.

صمیمی دوست افزود: ویروس کرونا موجب تغییر و تحولات بسیار مهمی در تمامی ساختارهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شده و ما نیز باید خودمان را با این ساختارها، سازگار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد با اجرای پروتکلهای بهداشتی برای نماز بازگشایی می شوند

مساجد با اجرای پروتکلهای بهداشتی برای نماز بازگشایی می شوند