مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:252020-05-31اقتصادي

معرفی 159 طرح اشتغالزایی به بانک با اعتباری بیش از 959 میلیارد در گچساران


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 159 طرح اشتغالزایی با اعتباری به مبلغ 959 میلیارد و 300 میلیون ریال در گچساران برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک توسعه تعاون معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست  سید حمشت الله صمیمی دوست  با اشاره به اینکه نشست امروز با 2 موضوع  ایجاد اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید در شهرستان گچساران برگزاز شد با اشاره به نامگذاری  سال از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید  گفت: امسال سال رونق تولید نامگذاری شده که بایستی از تمام ظرفیت ها و زیر ساخت ها در جهت ایجاد تولید و رونق  استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از واحد های تولیدی فعال و برخی نیمه فعال هستند، افزود: برخی از واحدها که در حال حاضر فعال هستند در زمینه گسترش و واحدهای نیمه فعال در زمینه سرمایه در گردش را بایستی حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 159 طرح اشتغالزایی به بانک با اعتباری بیش از 959 میلیارد در گچساران

معرفی 159 طرح اشتغالزایی به بانک با اعتباری بیش از 959 میلیارد در گچساران