مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-01اقتصادي

660 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در ملایر


فرماندار ویژه شهرستان ملایر از پرداخت 660 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فرمانداری شهرستان ملایر؛ قدرت اله ولدی عنوان کرد: مقرر شده در طرح کارورزی برای فارغ التحصیلانی که طی دو سال گذشته بیش از یک ماه بیمه نداشته باشند و سن آنها حداکثر 35 سال باشد کمک هزینه کارورزی توسط دستگاه های اجرایی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پرداخت شود.

وی بابیان اینکه سهم بیمه کارفرما نیز به مدت 21 ماه توسط دولت پرداخت می شود و کار فرمایان مشمول قانون کار نمی شوند؛ گفت: کار فرمایانی که از نیروی طرح کارورزی استفاده می کنند بدون دغدغه قوانین دست و پاگیر می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر عنوان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های شهرستان ملایر در پرداخت تسهیلات، اشتغال و سرمایه گذاری خوب بوده است.

وی با بیان اینکه پرداختی بانک ها نسبت به تعهدی که شهرستان ملایر در سند راهبردی سال 98 داشته به میزان 108 درصد محقق شده است، گفت: میزان تسهیلات پرداختی از محل تسهیلات پایدار روستایی و عشایری از ابتدای سال 98 تا کنون، 660 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

660 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در ملایر

660 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در ملایر