مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01ورزشي

صحبت های جانواریو از تجربه حضور در فوتبال ایران


مدافع برزیلی سابق استقلال به بیان تجربه یک ساله حضور خود در این تیم پرداخت و حضور مقابل 90 هزار تماشاگر را برجسته ترین اتفاق ممکن در ایران دانست.

- مدافع برزیلی سابق استقلال به بیان تجربه یک ساله حضور خود در این تیم پرداخت و حضور مقابل 90 هزار تماشاگر را برجسته ترین اتفاق ممکن در ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت correio24horas، رابسون جانواریو مدافع برزیلی عضو تیم باهیا از باشگاه های قدیمی برزیل بود.

او در سال 2013 به طور قرضی به تیم کاوازاکی فرونتاله از جی لیگ ژاپن رفت و در سال 2016 به عضویت استقلال درآمد و در این تیم به میدان رفت.

رابسون درباره دلیل پیوستن به تیم فوتبال استقلال گفت: در آن زمان، من پیشنهادی از استقلال داشتم، از ایران و از دو باشگاه در برزیل که سری B حضور داشتند.

از نظر مالی پیشنهاد استقلال بهتر بود و من هم قبول کردم چون می خواستم در یک کشور دیگر بازی کنم.

این ایده اصلی بود.

او در ادامه صحبت های خود افزود: در رابطه با فرهنگ، آنها مردمی هستند که به خوبی قوانین (اسلام) را رعایت می کنند؛ دینی کاملاً متفاوت از ما دارند ولی من هرگز در ایران مشکل نداشتم.

البته مشکلات کوچکی به هر حال وجود دارد، در ابتدا کمی رنج می برید اما هرکسی که هدفی داشته باشد و بخواهد به آن برسد ناچار است این موانع را بر طرف کند در آنجا به عنوان مثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های جانواریو از تجربه حضور در فوتبال ایران

صحبت های جانواریو از تجربه حضور در فوتبال ایران