مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01اقتصادي

نبود بالگرد اطفای حریق هوایی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بالگرد برای اطفای حریق هوایی در استان وجود ندارد، گفت: اقدامات پیشگیرانه باید در اولویت قرار بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بالگرد برای اطفای حریق هوایی در استان وجود ندارد، گفت: اقدامات پیشگیرانه باید در اولویت قرار بگیرد.

علی محمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص اعتبار اختصاص یافته از سازمان برنامه و بودجه به استان ها برای بحث اطفای حریق، اظهار کرد: طبق پیشنهادات مقرر شد بخش بیش تری از بودجه به بحث پیشگیری از آتش سوزی اختصاص پیدا کند ولی این میزان بودجه جوابگوی نیاز استان ها نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پیشگیری باید در اولویت قرار بگیرد، افزود: قراردادی به مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان با جوامع محلی برای گشت و مراقبت از مراتع و جنگل ها منعقد شده است.

وی با بیان اینکه بالگرد اطفای حریق هوایی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: مساحت جنگل ها و مراتع استان تقریبا با استان هایی که درگیر آتش سوزی هستند یکسان است، اما اقدامات پیشگیرانه موجب شده است که تاکنون عرصه های طبیعی ما دچار آتش‎ سوزی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بالگرد اطفای حریق هوایی در چهارمحال و بختیاری

نبود بالگرد اطفای حریق هوایی در چهارمحال و بختیاری