مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01فرهنگي

انتشار کتاب صوتی «سه دیدار» با صدای وحید یامین پور


نسخه صوتی کتاب «سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می آمد»، نوشته زنده یاد نادر ابراهیمی با صدای وحید یامین پور توسط انتشارات سوره مهر همزمان با سالروز رحلت امام راحل(ره) منتشر شد - نسخه صوتی کتاب سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می آمد ، نوشته زنده یاد نادر ابراهیمی با صدای وحید یامین پور توسط انتشارات سوره مهر همزمان با سالروز رحلت امام راحل(ره) منتشر شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این اثر که ابراهیمی آن را در بین سال های 75 تا 77 نوشته شامل تجربیات شخصی این نویسنده از دیدار با امام خمینی (ره) است که جلد اول آن توسط حوزه هنری برای نخستین بار در سال 77 منتشر شد.

زنده یاد نادر ابراهیمی در جلد نخست مجموعه سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد ، با عنوان رجعت به ریشه ها ، به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) از کودکی تا ازدواج پرداخته است.

همچنین در کتاب در میانه میدان ، جلد دوم این مجموعه، مبارزات امام (ره) و حکایت هایی از همسر ایشان روایت شده است.

ابراهیمی در مقدمه این اثر ضمن تشکر از تمامی کسانی که وی را در نگارش این سه گانه یاری کرده اند، می نویسد: من داستان می نویسم، تاریخ نمی نویسم.

تاریخ های بسیاری قبل از من نوشته شده است و همزمان با من و بعد از من نیز نوشته می شود و خواهد شد، اما داستان، فقط یک بار نوشته می شود؛ فقط یک بار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب صوتی «سه دیدار» با صدای وحید یامین پور

انتشار کتاب صوتی «سه دیدار» با صدای وحید یامین پور