مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01سياسي

اصلاح­ طلبان شأن پارلمان ملی را به اندازه یک شورای محلی تقلیل دادند


تحلیلگر پژوهشکده سیاست پژوهی حکمت گفت: اصلاح­ طلبان درحالی بر بی­ نمکی مجلس یازدهم تاکید می­ ورزند که انگار فراموش کرده چهارسال با تکیه بر کرسی نمایندگی، - مهدی خطیب دماوندی تحلیلگر پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت و مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: فرهنگ نادرست افراط و تفریط از جمله ویژگی­ های بارز جامعه ایرانی است که روزانه در ابعاد گوناگون شخصی و جمعی بروز پیدا می ­کند.

همین عدم پیروی از مشی اعتدال گاهی چنان انسان را به مرز هبوط کشانده که در مواجهه با پدیده­ های اجتماعی همه چیز را دوقطبی می ­بیند و با نگاه صفر و صدی به موضوعات فرسنگ ­ها از مرز منطق و استدلال فاصله می ­گیرد.

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: نمونه بارز و عینی این مسئله را می ­توان به سادگی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاهده کرد.

از طرفی اصلاح­ طلبان برای فرار از ناکارآمدی خود در دولت و مجلس دهم و جبران شکست در عرصه انتخابات، شان پارلمان ملی را به اندازه یک شورای محلی تقلیل داده­ اند و از آن به عنوان ویترین دموکراسی در جمهوری اسلامی یاد می­ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح­ طلبان شأن پارلمان ملی را به اندازه یک شورای محلی تقلیل دادند

اصلاح­ طلبان شأن پارلمان ملی را به اندازه یک شورای محلی تقلیل دادند