مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-01بين الملل

حقوق بشر قطر: کشورهای محاصره کننده 4275 نقض در حق دوحه مرتکب شده اند


کمیته ملی حقوق بشر قطر کتابچه ای را با عنوان «سه سال محاصره قطر» منتشر کرد که در آن، به تدابیر ظالمانه و یکجانبه کشورهای محاصره کننده علیه این کشور و شهروندان و افراد مقیم آن پرداخته است.

- کمیته ملی حقوق بشر قطر کتابچه ای را با عنوان سه سال محاصره قطر منتشر کرد که در آن، به تدابیر ظالمانه و یکجانبه کشورهای محاصره کننده علیه این کشور و شهروندان و افراد مقیم آن پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این کمیته اعلام کرد که از زمان محاصره شدن قطر از پنجم ژوئن 2017 توسط عربستان، امارات، بحرین و مصر، 4275 نقض صورت گرفته است که شامل حق آمد و شد، اقامت، تملک، آموزش، درمان، بهداشت، کار، شکایت، حق کنار خانواده بودن، آزادی بیان و حق انجام شعائر دینی است.

طبق گزارش این کمیته، عربستان 2448 نقض، امارات 1225 و بحرین 602 مورد نقض مرتکب شده اند.

در این کتابچه آمده است که مصوبات بین المللی درخصوص محاصره قطر صادر شده است که از جمله آنها حکم دادگاه کیفری بین المللی و کمیته بین المللی رفع تمامی موارد تبعیض نژادی در ژنو است.

این کتابچه تاکید می کند که این کشورها با این اقدامات یکجانبه و خودکامه خود چندین اصل و کنوانسیون را در قانون بین المللی حقوق بشر، توافقنامه بین المللی رفع تمامی موارد تبعیض نژادی، معاهده بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر قطر: کشورهای محاصره کننده 4275 نقض در حق دوحه مرتکب شده اند

حقوق بشر قطر: کشورهای محاصره کننده 4275 نقض در حق دوحه مرتکب شده اند