مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-01اقتصادي

کشف 198 دستگاه خودروی بدون پلاک در استان البرز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف 198 دستگاه خودروی فاقد پلاک طی دو هفته اخیر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین ربیعی گفت: پس از صدور دستور ویژه در راستای نظارت بیش از پیش بر بازار خودرو، همه دستور العمل ها و بخشنامه های نهادهای بالادستی به ادارات تابعه، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه برای رعایت مفاد آن و برخورد با محتکران احتمالی ابلاغ شد؛ همچنین بازرسی دقیق از اماکن عمومی دپوی عمده خودرو اعم از نمایشگاه ها، پارکینگ ها و غیره با همکاری بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه داران در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: علاوه بر همکاری با اتاق های اصناف و اتحادیه های مرتبط در استان، همکاری ها با بسیج و پلیس آگاهی در خصوص شناسایی اماکن احتمالی دپوی خودرو افزایش یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف تعدادی خودروی بدون پلاک در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: 12 دستگاه خودروی سواری در یک واحد مسکونی به ارزش ریالی 10 میلیارد و 155 میلیون ریال کشف شد.

ربیعی گفت: در بازرسی های بعدی، تعداد 202 دستگاه خودرو سواری وارداتی در یک انبار کشف شد که از این تعداد 29 دستگاه دارای پلاک شخصی بنام خریدار و تعداد 173 دستگاه خودرو، پلاک نشده بود که پرونده ای در این راستا تشکیل و موارد در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 198 دستگاه خودروی بدون پلاک در استان البرز

کشف 198 دستگاه خودروی بدون پلاک در استان البرز