مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-01فرهنگي

اکران فیلم «در میان تپه ها» در جشنواره منا هلند


تهیه کننده و کارگردان فیلم در میان تپه ها از اکران این فیلم بلند، در افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم منا هلند خبرداد.

- محمدرضا کیوانفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: فیلم در میان تپه ها در سال 2019 با جشنواره بوسان در کره جنوبی افتتاح شد و در هاینان چین، سایروس تورنتو، گوتنبرگ سوئد و وزول فرانسه به نمایش درآمد.

وی بیان کرد که این فیلم در ششمین حضور بین المللی خود به عنوان فیلم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم منا هلند اکران خواهد شد.

کیوانفر ادامه داد: به همین بهانه این فیلم را روز جمعه، برای عشایر ترکمن در منطقه مراوه تپه، بین خالد نبی و مختومقلی که لوکیشن های اصلی فیلم در آنجا گرفته شده، پخش کردیم.

وی توضیح داد که جمعی از عوامل فیلم در این اکران حضور داشتند و فیلم را برای افراد محلی که در فیلم حضور داشته و یا نقشی در تولید فیلم داشتند، نمایش دادیم.

کیوانفر با بیان اینکه در میان تپه ها اولین تجربه فیلم بلند سینمایی بنده بود، گفت: فیلم داستان یک سرباز معلم است که برای آموزش به بچه های عشایر به مناطق مرزی اعزام می شود و در آنجا به واسطه مشکلاتی که برایش پیش می آید با زندگی عشایر بیشتر آشنا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم «در میان تپه ها» در جشنواره منا هلند

اکران فیلم «در میان تپه ها» در جشنواره منا هلند