مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-01سياسي

شیوه نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است


یک مقام مسئول با تاکید برای اینکه عشایر باید سرپناه مناسبی داشته باشند، گفت: با تفاهم و همکاری با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، شیوه نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور عشایر، کرمعلی قندالی در دومین گردهمایی ویدئو کنفرانسی مدیران ستادی و استانی امور عشایر سراسر کشور در سال 99، با تاکید برای اینکه عشایر باید سرپناه مناسبی داشته باشند، گفت: با تفاهم و همکاری با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، شیوه نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است.

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفت جامعه عشایری کمتر دچار کرونا شدند که حاصل زحمات همکاران ستادی و استانی به خصوص وزارت بهداشت بود که بسیج و سپاه و هلال احمر هم در این خصوص کمک کردند که از همه عزیزان تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همان شدت و حدت قبلی، چه در ادارات عشایری و چه در مناطق عشایری، باید مورد توجه قرار داشته باشد.

قندالی بیان داشت: به خاطر بارندگی های خوب و پراکنش آن در سطح کشور، امسال وضعیت مراتع در مناطق ییلاقی و قشلاقی مطلوب است و خوشبختانه در حوزه نهاده های دامی وضعیت مناسبی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است

شیوه نامه احداث سرپناه برای عشایر در مراحل نهایی است