مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-01پزشكي

اجتماعی کردن طرح های بهداشتی اولویت وزارت بهداشت است


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در مقوله بهداشت، گفت: اجتماعی کردن طرح های بهداشتی مانند هرخانه یک پایگاه سلامت اولویت وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا رییسی در مراسم افتتاحیه طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت که پیش از ظهر دوشنبه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی برگزار شد، با اشاره به سیاست های وزارت بهداشت در زمینه طرح های عمومی بهداشتی، بیان کرد: اجتماعی کردن طرح های بهداشتی اولویت وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به ضرورت اجتماعی و مردمی کردن طرح های بهداشتی در سطح کشور، بیان کرد: طرح هر خانه یک پایگاه سلامت سعی می کند تا از هر خانواده یک نفر را آموزش دهد تا این فرد در خانه خودش به مثابه سفیر سلامت عمل کرده و مسائل بهداشتی، توانبخشی و درمانی را اشاعه دهد.

جذب سفیران سلامت معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح هر خانه یک پایگاه سلامت سال قبل به صورت نمونه در سمنان، قزوین، همدان و کاشان برگزار شد که باید از این دانشگاه ها تقدیر کرد، بیان کرد: این طرح هدف گذاری خوبی داشت و در نتیجه به نتایج خوبی هم دست یافتیم و امروز شاهد افتتاح آن در سطح کشور با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعی کردن طرح های بهداشتی اولویت وزارت بهداشت است

اجتماعی کردن طرح های بهداشتی اولویت وزارت بهداشت است