مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-01سياسي

نشان طلایی جایزه ادبی «اوراسیا» در دستان نویسنده همدانی


نشان طلایی جایزه ادبی «اوراسیا» به «بهناز ضرابی زاده» نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» با حضور مدیر عامل انتشارات سوره مهر حوزه هنری در استان همدان اهدا شد.

- ایسنا/همدان نشان طلایی جایزه ادبی اوراسیا به بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب گلستان یازدهم با حضور مدیر عامل انتشارات سوره مهر حوزه هنری در استان همدان اهدا شد.

مدیرعامل انتشارات سوره مهر و معاون حوزه هنری انقلاب اسلامی در این مراسم، گفت: استان همدان با حضور نویسندگان شاخص و توانمند، مهد ادبیات پایداری کشور است و رهبر معظم انقلاب نیز به چند عنوان از کتاب های این استان توجه داشته اند و بر آن ها تقریظ زده اند.

عبدالحمید قره داغی به توجه ویژه انتشارات سوره مهر به ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تاکنون 700 عنوان کتاب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی انتشارت سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسیده است.

وی به ترجمه آثار پایداری و دفاع مقدس به زبان های مختلف ازجمله روسی، عربی، انگلیسی اشاره کرد و ادامه داد: سال 1398 ترجمه روسی کتاب گلستان یازدهم خاطرات زهرا پناهی روا ، همسر سردار شهید علی چیت سازیان که مورد تقریظ و تجلیل رهبر انقلاب نیز بوده است در جشنواره ادبی اوراسیا در بخش مستند نگاری حائز نشان طلا شد که به دلیل عدم امکان حضور نویسنده کتاب در مسکو برای دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان طلایی جایزه ادبی «اوراسیا» در دستان نویسنده همدانی

نشان طلایی جایزه ادبی «اوراسیا» در دستان نویسنده همدانی