مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-01ورزشي

واقعیت درخواست ایران برای میزبانی جام ملت ها چیست؟


رسانه های قطری مدعی شدند که AFC اسامی نامزدهای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 را بدون اشاره به نام ایران اعلام کرده است که با تعجب اهالی فوتبال همراه شد.

- رسانه های قطری مدعی شدند که AFC اسامی نامزدهای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 را بدون اشاره به نام ایران اعلام کرده است که با تعجب اهالی فوتبال همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک ماه قبل فدراسیون فوتبال ایران از ارسال فرم های درخواست میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 خبر داد و برای کسب میزبانی این رویداد، وارد رقابت با کشورهای قطر، عربستان، هند و .

شد.

در پی این اتفاق برخی از اهالی فوتبال از اقدام فدراسیون ایران با توجه به وجود مشکلات عدیده مالی و حقوقی انتقاد کردند.

با این حال، رسانه های قطری در خبری مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی کشورهای داوطلب برای میزبانی مسابقات را اعلام کرده که کشورهای عربستان، قطر، هند و ازبکستان برای این رویداد مهم آسیایی میزبان شده اند و نامی از ایران وجود ندارد که مطرح کردن چنین ادعایی از سوی رسانه های قطری بدون ارائه سند و مدرک از اطلاعیه AFC در تناقض است.

در واقع از امروز (12 خرداد) تا پایان مهلت قانونی اعلام میزبانی در آسیا 29 روز دیگر باقی مانده است و اعلام کشورهای درخواست کننده برای میزبانی جام ملت های 2027 باتوجه به این مدت زمان، غیرمنطقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت درخواست ایران برای میزبانی جام ملت ها چیست؟

واقعیت درخواست ایران برای میزبانی جام ملت ها چیست؟