مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-01بين الملل

مذاکرات سعودی - صهیونیستی پیرامون مسجدالاقصی


رژیم صهیونیستی و عربستان با میانجیگری واشنگتن برای حضور نمایندگان سعودی در اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی در حال رایزنی هستند.

- رژیم صهیونیستی و عربستان با میانجیگری واشنگتن برای حضور نمایندگان سعودی در اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی در حال رایزنی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اسراییل الیوم که بسیار به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل نزدیک است، نوشت، در کنار طرح آمریکایی معروف به معامله قرن و اهداف رژیم صهیونیستی در اعمال حاکمیت بر غور اردن و مناطق دیگر کرانه باختری، از ماه دسامبر میان تل آویو و ریاض با میانجیگری آمریکا رایزنی هایی برای حضور نمایندگان سعودی در اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی در جریان است.

این روزنامه نوشت، دیپلمات های ارشد که از جزییات این رایزنی ها مطلع هستند گفتند، رایزنی های بسیار حساس و محرمانه ای توسط تیم کوچکی از دیپلمات ها و مسؤولان امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان به عنوان بخشی از رایزنی های مربوط به پیشبرد معامله قرن جریان دارد.

اسراییل الیوم به نقل از یک دیپلمات سعودی ارشد نوشت، اردن که جایگاه ویژه و منحصر بفردی در اداره امور اوقاف اسلامی مسجد الاقصی دارد ابتدا با هرگونه تغییر در ساختار اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی به شدت مخالفت کرد اما این موضعش در پی فعالیت های اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات سعودی - صهیونیستی پیرامون مسجدالاقصی

مذاکرات سعودی - صهیونیستی پیرامون مسجدالاقصی