مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-01سياسي

رییس مجلس سوریه به قالیباف تبریک گفت/ تاکید بر تداوم همکاری های پارلمانی


رییس مجلس سوریه برای رییس مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت کرد و بر تداوم همکاری پارلمانی سوریه و ایران در دور جدید و تحکیم روابط برادرانه دو کشور تاکید کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حموده صباغ با صدور پیامی ضمن آرزوی توفیق برای محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در ایفای مسئولیت های خود، بر تداوم همکاری پارلمانی سوریه و ایران در دور جدید و تحکیم روابط برادرانه دو ملت و دو کشور تاکید کرد.

متن پیام رییس مجلس سوریه خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی السلام علیکم و رحمه الله و برکاته اینجانب خوشوقتم که صمیمانه ترین مراتب تبریک و تهنیت را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی کشور برادر جمهوری اسلامی ایران، از جانب مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و نیز از طرف شخص خود ابراز بدارم.

تداوم موفقیت جنابعالی را در مسئولیت هایتان آرزومندم.

به همین مناسبت ما در مجلس مردمی بر ضرورت تداوم همکاری پارلمانی و تحکیم روابط برادرانه و همکاری میان مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران در سطح روابط دوجانبه و نیز در مناسبات منطقه ای و بین المللی در جهت خیر و منفعت دو ملت و دو کشور برادرمان تاکید می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس سوریه به قالیباف تبریک گفت/ تاکید بر تداوم همکاری های پارلمانی

رییس مجلس سوریه به قالیباف تبریک گفت/ تاکید بر تداوم همکاری های پارلمانی