مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-01سياسي

شهردار فردیس: تن به خواسته های برخی از اعضا شورا ندادم که مرا به چالش می کشند!


شهردار فردیس با بیان اینکه در روزهای ابتدای فعالیتم جاعل بودن را به نسبت دادند که برای صلاح شهر سکوت کردم، گفت: برخی اعضای شورا یکطرفه به قاضی می روند و متاسفانه برای اینکه بنده حقیر تن به بعضی از خواسته ها ندادم مرا به چالش می کشند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمد خسروزاده، شهردار فردیس، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات ایثار شهرداری منطقه یک برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ها را دیده بانانی صادق برای بیان مشکلات مردم می دانم، گفت: پروسه انتخاب من به عنوان شهردار فردیس با چالش ها و حواشی فراوانی همراه بود اما تا کنون صحبتی با رسانه ها در این زمینه نداشته ام.

شهردار فردیس بیان کرد: جاعل بودن را به من نسبت دادند و من به دلیل مصلحت شهر سکوت اختیار کردم، اما امروز در جمع رسانه ها می گویم من نه جاعل بودم و نه دروغگو که با اسناد و مدارک نیز اثبات کردم.

خسروزاده با بیان اینکه از تاریخ 15 دی ماه سال 98 فعالیت خود را به عنوان شهردار فردیس انتخاب کردم، ادامه داد:  پنج ما از حضور من در رأس مدیریت شهری فردیس می گذرد، زمان حضور من مصادف شد با آتش گرفتن ساختمان شهرداری فردیس و استقرار در ساختمان جدید که به خودی خود مشکلات بسیاری را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فردیس: تن به خواسته های برخی از اعضا شورا ندادم که مرا به چالش می کشند!

شهردار فردیس: تن به خواسته های برخی از اعضا شورا ندادم که مرا به چالش می کشند!