مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-01سياسي

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سیاست های تبعیض نژادی در آمریکا را محکوم کرد


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای، ضمن ابراز تأسف از قتل سیاه پوستان و سیاست های تبعیض نژادی در آمریکا آن را محکوم کرد و خواهان اجرای عدالت در خصوص رسیدگی به قتل های اخیر از سوی مقامات آمریکایی شد.

- اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای، ضمن ابراز تأسف از قتل سیاه پوستان و سیاست های تبعیض نژادی در آمریکا آن را محکوم کرد و خواهان اجرای عدالت در خصوص رسیدگی به قتل های اخیر از سوی مقامات آمریکایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : سال هاست که نظام سرمایه داری، با استثمار و بهره کشی از ملت های دیگر، بنای تمدنی خود را برپا نموده است.

امّا آنچه که تا به امروز در ادوار گذشته؛ شاهد آن هستیم، موضوع حقوق بشر، به ابزاری برای بهره برداری های سیاسی در سطح بین المللی تبدیل و از معنای واقعی خود فاصله گرفته است.

در طول نیم قرن گذشته، هرجا که در میان ملت های آزاده، عده ایی مزدور و متجاوز به حقوق مردم، به سزای اعمال خود می رسند و یا سیاست های یک کشور در جهت مبارزه با تروریسم قرار می گیرد، کانون فعلی نظام های آزادیخواهِ غرب، در مجامع جهانی به بهانه واهی حقوق بشر ندای اعتراضی و حمایتی خود را بلند می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سیاست های تبعیض نژادی در آمریکا را محکوم کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سیاست های تبعیض نژادی در آمریکا را محکوم کرد