مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-01اقتصادي

بیش از 3 تن خمیرمرغ فاسد در ورامین امحاء شد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین گفت: سه هزار و 68کیلوگرم محموله خمیر مرغ فاسد در یکی مرکز جمع آوری ضایعات ورامین امحاء شد.

- محمد جعفرپور رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین در خصوص معدوم سازی خمیر مرغ فاسد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین، اظهار کرد: طی گزارشاتی که به دامپزشکی ورامین جمع آوری محموله خمیرمرغ فاسد را در یکی مرکز جمع آوری ضایعات اعلام شد.

وی افزود: در بازدیدهایی که کارشناسان دامپزشکی داشتند محموله را کشف کرده و بعد از بررسی مشخص شد که به علت عدم شرایط ارگانولپتیک مناسب محموله فاسد شده و در همان واحد تبدیل ضایعات شهرستان معدوم شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین ادامه داد: این محموله سه هزار و 68کیلویی در بخش جوادآباد کشف شده و امحاء کردن محموله بخاطر عدم برودت مناسب برای نگهداری و حمل فرآورده خمیرمرغ بوده است.

جعفرپور تصریح کرد: دمای مناسب برای حمل خمیرمرغ منجمد منفی هجده درجه سانتیگراد است و با خودروهای ویژه حمل فرآورده منجمد باید حمل شود که متأسفانه این محموله به دلیل نداشتن مجوز حمل قرنطینه ای بهداشتی ضبط و پس از بررسی های بعمل آمده مشخص شد کل محموله به علت عدم رعایت برودت لازم دیفراست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 تن خمیرمرغ فاسد در ورامین امحاء شد

بیش از 3 تن خمیرمرغ فاسد در ورامین امحاء شد