مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-01سياسي

واکنش کارگران شرکت هپکو به مصاحبه مدیرعامل غیررسمی شرکت هپکو با یک روزنامه خاص


هفته گذشته مصاحبه ای از سوی مدیرعامل شرکت هپکوی اراک در یکی از رسانه های خاص استان مرکزی منتشر شد که کارگران به این مصاحبه واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، هفته گذشته ابوالفضل روغنی مدیرعامل شرکت هپکوی اراک که چندی پیش در گفت وگو با یکی از رسانه های خاص استان مرکزی اعلام استعفا کرده بود، مجددا اقدام به مصاحبه کرده و مطالبی را مطرح کرد که با واکنش کارگران این شرکت مواجه شد.

مدیرعامل شرکت هپکو در این مصاحبه عنوان کرده بود که مسائل سیاسی باید از هپکو خارج شود و بیش از 5 ماه است که نه اقدام مالکیتی و نه مدیریتی برای هپکو صورت نگرفته است ، به آینده ی هپکو امیدوار هستم ، ”بنده رسما مدیرعامل هلدینگ هپکو نیستم چراکه به دلیل مسائلی، نام بنده ثبت رسمی نشده است.

“، ”هپکو کارگران شریفی دارد که فقط دغدغه شغل دارند.

“، ”اگر کسانی می خواهند صدای هپکو را به گوش دنیا برسانند بدانند مشکلات هپکو باید در داخل شرکت حل شود نه در رسانه ها و مطبوعات داخلی و خارجی.

طرح این موضوعات موجب شد کارگران این شرکت در واکنشی به این سخنان عنوان کنند: روزی از شهید چمران پرسیدند تعهد بهتر است یا تخصص؟ وی در جواب می‎گوید: تقوا از تخصص لازم‎تر است، آن را می‎پذیرم، اما آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‎پذیرد، بی‎تقواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارگران شرکت هپکو به مصاحبه مدیرعامل غیررسمی شرکت هپکو با یک روزنامه خاص

واکنش کارگران شرکت هپکو به مصاحبه مدیرعامل غیررسمی شرکت هپکو با یک روزنامه خاص