مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-01سياسي

آرین منش: مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم باید با دولت تعامل کند


نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید به جای تقابل با دولت، تعامل با دولت را به منظور حل مشکلات کشور و مردم در اولویت خود قرار دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید به جای تقابل با دولت، تعامل با دولت را به منظور حل مشکلات کشور و مردم در اولویت خود قرار دهد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به تکثر جریان اصولگرا در مجلس یازدهم بیان کرد: در هر جریان و طیف سیاسی، تمام افرادی که برای پیروزی در انتخابات باهم ائتلاف می کنند و جبهه واحدی را تشکیل می دهند دارای سلیقه ای یکسان نیستند و تنوع سلایق در جریان اصولگرایی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در ابتدا برای پیروزی در انتخابات، ناگزیر با هر سلیقه ای دور هم جمع می شوند و جبهه واحدی را تشکیل می دهند و وارد مجلس می شوند، ادامه داد: اما در مجلس وجود اختلاف و تضارب آرا چه بین اصولگرایان چه بین غیر اصولگرایان و یا بین اعضای جناح ها با هم، امری طبیعی است .

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به مشکلاتی نظیر تحریم های بزرگ اقتصادی، کاهش درآمدهای نفتی و کسری شدید بودجه کشور و دولت، هم مجلس و هم دولت با چالش های بسیار جدی روبرو هستند و انتظارات مردم نیز برای حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم باید با دولت تعامل کند

آرین منش: مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم باید با دولت تعامل کند