مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-01دانش

دانشگاه کاشان در فهرست برترین های گوگل اسکالر قرار گرفت


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، دانشگاه کاشان در فهرست برترین دانشگاه های ایران بر اساس تعداد استنادات در Google scholar قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مجید منعم زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وبومتریکس هرساله به منظور شفافیت رتبه بندی خود تعداد استنادات دانشگاه ها بر اساس پروفایل در گوگل اسکالر را به صورت نسخه بتا(Beta) به نمایش می گذارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: تعداد استنادات طی فرایندی بر اساس پروفایل 110 محقق برتر هر دانشگاه در گوگل اسڪالر بدست می آید.

بر این اساس پروفایل های نمایه شده دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی شناسایی شده و با توجه به تعداد استنادات 10 نفر پُراستناد دانشگاه در گوگل اسکالر Google Scholar  بر اساس نام و نشانی الکترونیکی وابسته به دانشگاه مربوطه، ارزیابی و رتبه بندی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این رتبه بندی، پروفایل نزدیک به پنج هزار مؤسسه شناسایی و ارزیابی شده است، هدف کلیدی از انتشار این نظام رتبه بندی، تشویق مؤسسه ها به حضور بیشتر و فعال تر در فضای وب است.

منعم زاده تصریح کرد: آزمایشگاه سایبرمتریکس سالانه دو ویرایش از این نظام را در ماه های جولای و دسامبر منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان در فهرست برترین های گوگل اسکالر قرار گرفت

دانشگاه کاشان در فهرست برترین های گوگل اسکالر قرار گرفت