مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-01ورزشي

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور


رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد ،  امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

براساس این گزارش ، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور و هیأت همراه با امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، لشگری با بیان اینکه ارتقای اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز، نشان دهنده تمایل دانشگاه به گسترش مقوله ورزش در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و امسال نیز تیم های این دانشگاه در رشته های مختلف، نتایج درخشانی به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد مهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیمداری در رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه دارد، اظهار داشت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه ریزی برای حضور تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور