مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-01سياسي

دانشجویان همیار در پیشگیری از شیوع کرونا به خوبی نقش آفرینی کردند


دبیر کانون دانشجویی سلامت روان دانشگاه ایلام گفت: تشکیل تیم شناسایی مبتلایان به کروناویروس با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه، تب سنجی و پایش سلامت کارکنان آشپزخانه و سلف سرویس های دانشگاه در اسفند ماه 98 بود.

- ایسنا/ایلام دبیر کانون دانشجویی سلامت روان دانشگاه ایلام گفت: تشکیل تیم شناسایی مبتلایان به کروناویروس با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه، تب سنجی و پایش سلامت کارکنان آشپزخانه و سلف سرویس های دانشگاه در اسفند ماه 98 بود.

وحید صفایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کانون دانشجویی همیاران سلامت روان، نهادی غیر سیاسی و غیردولتی است که زیر نظر مرکز مشاوره دانشجویی، به منظور جلب مشارکت و یاری دانشجویان و ارائه خدمات مستمر، فراگیر و اجتماع محور فعالیت می کند.

وی گفت: جذب، سازماندهی و تربیت دانشجویان به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات همیاری و ارجاع و تسهیل ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان نیازمند، توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها و فعالیت های مربوط به مشاوره دانشجویی، کوشش در جهت تبیین و شناساندن وظایف و هدف های مرکز مشاوره از طریق برنامه های آموزشی ترویجی تمرین مشارکت اجتماعی دانشجویان و هویت بخشی به فعالیت های داوطلبانه در جهت کمک به دانشجویان را از اهداف این کانون عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان همیار در پیشگیری از شیوع کرونا به خوبی نقش آفرینی کردند

دانشجویان همیار در پیشگیری از شیوع کرونا به خوبی نقش آفرینی کردند